Cercar en aquest blog

dimecres, 13 d’abril de 2011

2n ANIVERSARI

Avui celebrem el segon aniversari del blog. Sí, sí, ja han passat dos anys des que vàrem començar el nostre camí lingüístic. A mi se m'ha passat volant, a vosaltres no? 

Bé, suposo que és evident que tot el mèrit és vostre, que dia a dia feu del blog un espai interessant i culte amb els vostres comentaris i les vostres aportacions. Moltes gràcies a tots, de debò. Jo us prometo que seguiré el meu camí igual que ho he fet fins ara, amb entusiasme i ganes de seguir difonent un ús correcte del català, perquè és necessari i perquè m'agrada.

7 comentaris:

Pilar ha dit...

Gràcies pel compromís. Dos anys és molt de temps, però aquest no comptabilitza quan es viu amb entusiasme. Felicitats!

montsellado ha dit...

L'enhorabona i que en siguin molts més! Les teves notes són molt entenedores i van perfectes per aclarir aspectes de la normativa que de vegades resulten complicats.

Subscric el que dius del comentaris: trobo que la interacció entre el que escriu i el que ho llegeix fa que aquest mitjà sigui tan interessant per ambdós "bàndols". Felicitats!

Quadern de mots ha dit...

Jo també m’apunto a la felicitació, encara que faci molt poc que et segueixo, la veritat és què en gaudeixo molt, de les teves valuoses aportacions.
Fins aviat.

kokamuskes ha dit...

Moltes felicitats! A seguir endavant. Ara bé... això que el mèrit és nostre... La feina és teva!

Abel ha dit...

Moltes gràcies a tots quatre!! La feina pot ser meva o no, però sense vosaltres i el vostre mèrit la feina seria infructuosa!
Moltes gràcies i a seguir endavant tots plegats ;-)

Capitán Haddock ha dit...

"Molts d'anys" (com deim a Mallorca) i gràcies per les consultes que m'has respost !!

Abel ha dit...

Gràcies, capitán Haddock! Em fa molta gràcia això de "molts d'anys", m'agrada molt, bastant més que el típic "felicitats" que diem aquí al principat.
Espero poder-te seguir ajudant molts més anys!